معرفی شرکت آواشیمی صبا

۲۵۱ بازديد

 

شرکت آواشیمی صبا با سابقه 20 ساله خود در زمینه واردات و توزیع مواد اولیه داروئی، آرایشی، بهداشتی و غذایی، اعتبار و کیفیت را، چاشنی فعالیت مفید و مستمر خود کرده است. این تجارب و فعالیت‌های مفید به‌عنوان پشتوانه پرباری برای این شرکت ثبت شده است. جلب اعتماد مشتریان و فعالیت در بازاریابی مدرن، اصلی‌ترین هدف شرکت آواشیمی صبا است. در این شرکت، خدمات ارائه شده، طبق نیازهای مشتری و با آگاهی از ضرورت‌های داروئی کشور می‌باشد. بخش عمده‌ای از درخواست‌های دارویی کشور، توسط مجموعه آواشیمی صبا تامین می‌شود و این شرکت، مفتخر است که قسمت اعظمی از نیازها از طریق این شرکت، پاسخ داده می‌شود.

مجموعه آواشیمی صبا این بار قصد دارد تا برای آگاهی مردم و مشتریان از نحوه فعالیت آن، مقاله‌ای در این خصوص ارائه دهد. در این مقاله به محصولات قابل فروش در مجموعه، اشاره شده و پیشرفت قابل‌ملاحظه این شرکت نیز مورد توجه می‌گیرد. برای آگاهی بیشتر در این زمینه و نحوه فعالیت شرکت، بهتر است در ادامه مطلب، همراه ما باشید.

تامین کننده مواد اولیه دارویی و بهداشتی در آواشیمی صبا

با توجه به سابقه درخشان و چند ساله مجموعه آواشیمی صبا ‌به‌نظر می‌رسد که این شرکت، به‌عنوان برترین تامین کننده مواد اولیه دارویی و بهداشتی شناخته شده است. فعالیت 20 ساله این مجموعه قابل توجه و بسیار مهم است. اگر یک شرکت با این تجربه و رزومه در حال ارائه خدمت است، به‌نظر می‌رسد که می‌تواند کوله‌باری از تجربه داشته باشد. این میزان از سابقه در کارنامه کاری یک شرکت، می‌تواند یک مرجع و مرکز مطمئن برای اعتمادسازی شرکت‌های خریدار مواد اولیه دارویی باشد. فروش مواد اولیه دارویی فعالیتی است که اغلب شرکت‌های مرتبط در این زمینه انجام می‌دهند.

اما نکته‌ای که در اینجا، مورد اهمیت این است که آیا محصولات مورد فروش در آن مجموعه‌ آواشیمی صبا، کیفیت و اصالت لازم را دارد یا خیر؟ مهم‌ترین مسئله در زمان تهیه مواد اولیه دارویی همین مورد است. زیرا این مواد به‌نحوی با سلامتی و حیات انسان‌ها در ارتباط هستند و اگر قصوری در این زمینه صورت گیرد، جبران‌ناپذیر خواهد بود. مجموعه آواشیمی صبا با آگاهی بر این مسئله، سعی در وارد کردن مواد اولیه دارویی باکیفیت از کشورها و شرکت‌های خارجی معتبر دارد. انبارهای فروش مواد اولیه دارویی این شرکت مورد بررسی سازمان‌های مرتبط قرار گرفته و مجوزهای لازم در این زمینه را دریافت کرده است. هدفی که در این شرکت وجود دارد، استفاده از روش‌ها و شیوه‌های آمیخته با نوآوری است تا ارائه خدمات در ارتباط با مواد اولیه دارویی، کارآمدتر باشد. پیگیری و توجه به این هدف، باعث شده است تا در حال حاضر، این شرکت به‌عنوان پیشروترین شرکت در زمینه تهیه مواد اولیه محصولات دارویی، غذایی و بهداشتی باشد.

اهداف چندگانه‌ای در این مجموعه دنبال می‌شود که یک مورد از آن، آینده‌نگری در ارتباط با ارتقای کیفیت در محصولات است. به‌نظر می‌رسد این شرکت با همان آینده‌نگری مفید و مطلوب، توانسته مسیر 20 ساله خود را طی کرده و به جایگاه امروز خود دست یابد. مهم‌ترین پشتوانه این شرکت توجه به کیفیت مواد اولیه وارداتی است که با عبور از صافی‌های مختلف، وارد کشور مجموعه آواشیمی صبا می‌شود. همین مواردِ مهم است که باعث می‌شود مشتری، اعتماد کاملی به محصولات موجود در این شرکت داشته باشد.

 

بهترین محصولات آواشیمی صبا

محصولات متعدد و متنوعی در این مجموعه عرضه می‌شود که تماما در جهت رفع نیازهای دارویی کشور است. حتما می‌دانید که برای ساخت انواع داروها، نیاز به مواد اولیه مرتبط وجود دارد که باید تامین شود. شرکت آواشیمی صبا نیز با دانش بر این موضوع، بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه را برای تهیه انواع دارو، مکمل و روغن‌های گیاهی و پودری آماده کرده و به‌فروش می‌رساند. در ادامه مطلب، قصد داریم به نمونه‌ای از صدها محصول مفید مورد عرضه در این شرکت تامین‌کننده دارویی اشاره کنیم.

فروش مواد معدنی در مجموعه آواشیمی صبا

مواد معدنی شامل تمام مواد اساسی برای تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و در برخی مواد غذایی است. در زیر به چند نمونه از آن‌ها، اشاره می‌کنیم.

سدیم آسکوربات

سدیم آسکوربات یک ماده معدنی مرتبط با گلوکز بوده و در حالت طبیعی در موادی مانند سبزیجات و مرکبات وجود دارد. این ماده یک مواد معدنی بسیار مغذی برای سلامت انسان است. حفظ استخوان و تراکم آن در جهت استفاده از سدیم آسکوربات است.

تیتانیوم دی اکساید یا تیتان

از این ماده برای ساخت انواع مواد آرایشی و بهداشتی، استفاده می‌شود. تیتانیوم دی اکساید یا تیتان به دلیل غیرسمی بودن در برخی از رنگ‌های خوراکی نیز، مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه آواشیمی صبا این مواد را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

سدیم کلراید

از این ماده مناسب و مفید برای طعم دادن به غذا استفاده می‌شود. البته حفظ مواد غذایی نیز با استفاده از سدیم کلراید، امکان‌پذیر است. در مراکز درمانی از آن برای تهیه سرم در جهت کم‌آبی بدن استفاده می‌شود. نمک نوع پرکاربرد آن در مصارف خانگی است.

زینک اکساید

مهم‌ترین دلیل استفاده از زینک اکساید، برای مشکلات پوستی انسان است. شرکت‌های تولید کننده مواد بهداشتی از این ماده در تولید پمادهای موضعی برای پوست، استفاده می‌کنند. آواشیمی صبا یک عرضه کننده اصلی در زمینه فروش زینک اکساید است

مواد موثر دارو

حتما این نکته را می‌دانید که مواد موثر، یک ماده بسیار مهم برای تهیه دارو می‌باشد. از این مواد به‌عنوان تسکین‌دهنده و کاهنده درد یاد می‌شود.

نشاسته ذرت

از نشاسته ذرت برای تهیه داروهایی در جهت رفع مشکلات پوستی مانند لک‌ها استفاده می‌شود. کاربرد این ماده در کاهش بوهای بد و نامناسب پا نیز مورد توجه است و شما میتونید برای خرید سدیم استارچ گلیکولات از آواشیمی صبا به سایت این شرکت مراجعه کرده و استعلام موجودی و قیمت آن را دریافت نمایید.

کائولین

از این ماده در ساخت داروهای ضداسهال و از بین بردن درد و تورم استفاده می‌شود. کائولین به‌طور طبیعی در انواع خاک رس، موجود است.

علاوه بر این‌ها، انواع مختلفی از ویتامین‌های گروه B شامل بیوتین‌ها و مواد موثر دارویی مانند کلیندامایسین، لیدوکائین، متیل سالیسیلات و امولسیفایرها مانند استریل الکل، پلی سوربات و حلال‌ها، روغن‌های گیاهی، شیرین‌کننده‌ها و نگه‌دارنده‌های مختلف در مجموعه آواشیمی صبا عرضه می‌شود و شما میتوانید برای خرید کلسیم کربنات یا هر ماده دیگر دارویی با این شرکت تماس حاصل نمایید. کیفیت و اصالت هر یک از مواد اولیه دارویی نام‌ برده شده، بسیار مطلوب و مورد توجه است. این مواد از بهترین تولیدکنندگان خارجی دریافت شده و به کشور وارد می‌شود.

مجموعه آواشیمی صبا بعد از تایید اصالت و کیفیت مواد اولیه دارویی، اقدام به عرضه آن به شرکت‌های تولید دارو می‌نماید. اگر در زمینه تولید دارو فعال هستید و نیازی به استفاده از این مواد در تولیدات خود دارید می‌توانید با این مجموعه در تماس باشید . برای ارتباط با آواشیمی بهتر است به سایت مجموعه مراجعه کرده و بعد از اطلاع از کیفیت محصولات، گزینه مناسب خود را خریداری نمایید. همچنین این شرکت برای ارائه اطلاعات بیشتر به کاربارن و هموصنان عزیز ، بخش وبلاگ آواشیمی صبا را راه اندازی کرده است که شما میتوانید مطالب مرتبط به دانستی‌های شیمی و مواد اولیه دارو را مشاهده نمایید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.